ЖЕНА КАТО КАМБАНАРИЯ

??????????????????????

Винаги съм се плашела от баналността. Затова и не написах в началото още “Честит 8ми Март, мили жени! Надявам се да сте много обичани и да искате да дарявате обич навред! Бъдете здрави и усмихнати!”, въпреки, че точно това трябваше да направя. Всеки знае какъв ден е днешният, затова без много приказки и увертюри, пристъпвам към едно от любимите си стихотворения по адрес на Жената, написано от Мъж.

Каква жена
Евтим Евтимов

Каква жена, каква камбанария,
застанала пред моя млад олтар,
защо ли да се правя на светия
като аз съм раждан за званар?

Пред такава хубава жена
сътворена от магия блага
ангелското ми сърце призна
че глава човешка се залага…

Колко огън,колко нежен плен
има в двете и очи небесни.
Господи, дадеш ли я на мен,
черква ще ти построя от песни….

П.п. : А вашето любимо стихотворение за Жената кое е? Може би сами сте написали и по-хубаво от това. Споделете.

.

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

